Puteţi comanda produsele dorite prin coşul de cumpărături:
- alegeţi-vă produsele dorite
- adăugaţi produsele, pe rînd, în coşul de cumpărături folosind butonul "Adaugă în Coş"
- dupa ce aţi introdus toate produsele în coş accesaţi coşul de cumpărături cu clic pe "Coş de cumpărături" aflat pe pagină în dreapta, sus.
- verificaţi şi eventual modificaţi cantităţile dorite pentru fiecare produs din coş.
- acum (în pagina "coş de cumpărături") puteţi alege (doar dacă aveţi cont pe site şi sînteţi logat) folosirea unui cupon de reducere, a unui voucher cadou, sau a punctelor de recompensă din contul dvs. Dacă aţi ales una dintre aceste opţiuni, introduceţi în cîmpul corespunzător codul cuponului de discount, al voucherului cadou sau numărul de puncte de recompensă dorite şi apăsaţi butonul alăturat cîmpului ("Aplicare cupon", "Aplicare voucher", respectiv "Aplicare puncte de recompensă"). Valoarea totală a coşului va fi modificată corespunzător..
- urmaţi paşii afişaţi pînă la finalizarea comenzii.
După introducerea tuturor datelor necesare, se apasă butonul "Finalizare comandă".
În scurt timp se primeşte prin e-mail un mesaj de confirmare a înregistrării comenzii trimise.
Dacă nu doreşti să urmezi această procedură:
- poţi comanda produsele telefonic la numerele 0232-315922, 0232-213355 sau 0751-166191.
- poţi comanda produsele prin fax la numărul 0232-213355.
- poţi comanda produsele trimiţînd un e-mail la adresa livius@livius.ro
Programul de lucru este luni-vineri 9-18, sîmbăta 10-13.
Metode de plată
- plata online cu card VISA sau Mastercard
- plata online cu card Pluxee Cadou sau card Prima de Carieră Didactică
- plată ramburs (numerar la primirea produselor)
- numerar (la oricare unitate BRD din ţară sau la sediul Livius)
- plata cu card VISA, VISA Electron, Mastercard sau Maestro (la sediul Livius)
- plata cu card Pluxee Cadou sau card Prima de Carieră Didactică (la sediul Livius)
- ordin de plată prin bancă
- ordin de plată prin Trezorerie
Toate plăţile se fac în lei.
Plata online cu cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță deplină conform standardelor 3D Secure VISA şi MasterCard.
Cardurile acceptate la plată sînt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro).
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Pentru asigurarea securității tranzacțiilor, livius.ro folosește platforma mobilpay. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plata mobilpay. livius.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.
În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decît RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.
Plata în 3 sau 4 rate cu costuri zero
Această metodă de plată presupune plata coșului de cumpărături în 3 sau 4 rate cu un card de DEBIT (inclusiv cardul de salariu) și este oferită pentru cumpărături de minimum 450 lei:
– Prima rată se achită pe loc, deci trebuie să aveți disponibilă suma primei rate pe card;
– Cardul trebuie să nu expire până la achitarea ratelor;
- În acest moment sunt acceptate doar carduri de debit emise pe teritoriul României.
La finalizarea comenzii alegeți metoda de plată ”Credit Card / Debit Card (Mobilpay)”.
După confirmarea comenzii se deschide fereastra de plată Netopia mobilpay.
În partea din dreapta sus dați clic pe ”Alege plata în 3 sau 4 rate”.
Apar cele două variante de rate cu ratele calculate.
Alegeți varianta dorită (3 rate sau 4 rate) și continuați cu introducerea datelor cardului.
Procesul de acceptare/refuzare a clientului durează între 30 și 60 de secunde.
Puncte de recompensă
Fiecare produs de pe situl Livius este însoţit de un număr de puncte de recompensă. Aceste puncte sînt afişate în pagina produsului.
Pentru fiecare produs achiziţionat acumulaţi în contul dvs. punctele corespunzătoare.
Punctele de recompensă pot fi folosite la achitarea altei/altor comenzi.
Puteţi urmări situaţia punctelor de recompensă din contul dvs.
Punctele de recompensă se acumulează în cont la finalizarea comenzii (după livrare şi încasare), cînd primiţi un e-mail de confirmare a numărului de puncte acumulate.
Stornarea unei facturi duce la anularea punctelor de recompensă corespunzătoare.
Pentru a putea fi folosite la plata unei comenzi este necesar să acumulaţi cel puţin 100 de puncte.